جدیدترین عکس های عاشقانه ۲۰۱۵ سری 2


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 3390
نویسنده : نوری

 

زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت.حقیقت تلخ است نه به تلخی جدایی..جدایی سخت است نه به سختی تنهایی

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

مرگ

یه واژه سنگین

و یه حقیقت بزرک

هم باور کردنش سخته

هم غیر قابل انکاره

  سه شب پیش

بعد یه عروسی

تو جاده تاریک

و یه تصادف …

هنوزم حرف زدن راجبش سخته

مخصوصا وقتی راجب یه جوون ۱۷ ساله باشه

  زبونم بند اومده

هنوزم وقتی فکرشو میکنم بغض گلومو میگیره

شاید واسه اینه که اون پسرو میشناختم

وقتی یکی رو میشناسی چند صد بار باهاش روبرو شدی و حرف و خنده و

هزار موضوع دیگه ازش به یاد داری

رفتنش سخت میشه

یعنی از یاد بردنش

شایدم باور کردنش

ولی عظمت مرگ خیلییی بزرگ تر از اینه که بشه حرفی آورد

  حرفی ندارم

فقط …

خدا رحمتش کنه !!!

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

شب شد لحظه ها را نقاشی باید کرد در دفتر عشق وقتی تو باشی لب هایت هر ثانیه لمس خواهد شد چشمهایت حلقه در چشمهایم هیس با قاب طلایی نگاهت با من حرف بزن

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

خیلی دوس دارم حرف بزنم

ولی حیف که نمیشه

نمیشه بعضی حرفا رو زد

یهنی بهتره بدنیا نیومده خاکشون کرد

بیخیال

دلم واسه خیلیا تنگ شده

دوستام

دبیرام

معاون

بعضیا که اصن نیستن

و حتی یکی دو تا غریبه

کلا وقتی بدونی کسی رو نمیخوای ببینی

دلتنگ میشی

البته دلتنگی درجه داره

بستگی داره به اینکه اونی که نیست

چقد مهمه !!!

شما رو نمیدونم ولی من بعضی وقتا دلتنگ  کسیای میشم که اصلن ندیدمشون  

شایدم اسمش دلتنگی نباشه

ولی دوس داشتم بهم نزدیک بودن

مثلا داییم که من کوچولو بودم فوت شدند

من که یادم نیس

شاید بخاطر تعریفایی هست که مامانم میکنه

یا یه دفتری که ازشون دارم

چندتا شعر توش نوشته

آخر هر شعرم نوشتن

  (مهتا) MHTA

عاشق این رمزشم جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

خلاصه دلتنگی بد موجودیست !!!

۷روز دیگه نتایج کنکور میاد

چند روز پیش دخترعموم منو دیده

میگه نتایج کنکور اومده ؟؟؟

من : نه

اون : ایشالله دندانپزشکی دانشگاه ما قبول بشی بعد بیای دانشگاه

من به دوستام پز بدم این پسر عمومه دندان میخونه

من : مرسی :-/

رمضونم دیگه داره تموم میشه

شاید امشب آخرین سحر باشه  

نمیدونم چقد تاثیر گذار بود

ولی الان نمیشه راجبش گفت

۲ماه دیگه دلتنگش میشیم

کلن پست امروز شد دلتنگی

راستی دلم واسه مدرسه هم تنگ شده

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

خداوندا


دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن


تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم . . .

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015


با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود
از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود . . .

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

جدیدترین عکس های عاشقانه 2015

 



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com